Dr Pol Volk – 10 načela za gubitak viška tjelesne težine

Evo 10 načela za gubitak viška tjelesne težine. Ako znate nekoga kome je potrebno da malo smrša, ovo će biti korisno za njega:

1) Jedite samo u vrijeme određeno za obrok. To znači da ne jedemo između obroka. Kada jedemo između obroka, onda unosimo višak kalorija. Zato jedimo samo u vrijeme obroka.

2) Jedite voće, povrće, žitarice i orašaste plodove. Meso i mliječni proizvodi su jako koncentrisana hrana, i ako ih jedemo unosimo višak hrane. Zato treba jesti više hrane bogate biljnim vlaknima.

3) Ne uzimajte hranu koja nije dobra za nas – koncentrisanu hranu sa višeg stepena lanca ishrane.

4) Koristite više neprerađenu hranu. To znači da treba izbjegavati bijelo brašno i bijeli šećer.

5) Pijte dovoljnu količinu vode (1,5 – 2 litra dnevno).

6) Najvažnije: jedite obilan doručak i vrlo malo ili ništa za večeru. Doručak treba da bude najbogatiji obrok u danu, jer je pred nama cio dan kada treba preraditi sve te kalorije koje smo pojeli. Drugi obrok treba da bude nešto lakši od doručka, a treći obrok, ako ga jedemo, treba da bude najlakši. Na primjer, hljeb i voće ili nešto žitarica. Ljudi jedu upravo suprotno. Za doručak malo pahuljica ili šolju kafe, a kad se uveče vrate kući obilno se najedu. Tako dobijaju kalorije koje ne mogu više da prerade niti potroše, jer za nekoliko sati idu na spavanje. A ako ne sagorite te kalorije, onda se kalorije uskladište u depoe – masne ćelije. Mast je u stvari uskladištena energija. Zato ujutro jedimo hranu bogatu energijom, da bismo mogli da je sagorimo u organizmu. Ako visoko kaloričnu hranu jedemo uveče, nećemo se osloboditi tih kalorija, nego ćemo ih samo uskladištiti.

7) Jedite više niskokaloričnu hranu, izbegavajte masnoće i ulja.

8) Post – odaberite jedan dan u sedmici da postite. Tokom vremena posta nemojte ništa jesti, ni piti. Na primjer, danas ručate u 14 sati, pa tek sutra u 14 sati ponovo ručate i uzimate vodu. Ako ne možete da izdržite, uzimajte vodu tokom posta. Možete, takođe, za početak, da “preskočite” samo jedan obrok tokom dana posta.

9) Ne budite opterećeni svojom težinom i željom da smršate, nego vodite više računa o zdravlju. Ne mislite o onom što ne možete da uradite, nego o onome što možete.

10) Klonite se lijekova i ne držite hirovite dijete. Nacela 2 i 6 su najvaznija. Uvijek ih naglašavam ljudima. Kada jedemo hranu onakvu kakva raste, u njoj nema previše kalorija, već ima puno vlakana koja će vas zasititi i

zadovoljiti. Ako je vaša hrana ista kao što je u prirodi, imaćete manje problema sa tjelesnom težinom.

Kad sam jednom govorio o ovome, u prednjem redu je sjedio jako debeo čovjek. Imao je oko 160 kg. Rekao je: “Pol, moja žena je na meni isprobala sve dijete koje su ikad smišljene i nijedna mi nije pomogla.” “Da, to mogu da zaključim čim te pogledam.” Onda je rekao: “Pol, uradiću sve što kažeš i ako to ne uspije, trčaću za tobom dok te ne stignem.” Rekao sam: “Nema problema, znam da sam brži od tebe.” Zato naglašavam: jedite hranu onakvu kakva se nalazi u prirodi – šargarepe, krompir, kupus, banane, narandže, breskve, karfiol, grašak. Jedimo prirodnu hranu baš onakvu kakva jeste. Nemojte dodavati ni ulje, ni šećer, ni maslac. Neke namirnice ćemo morati kuvati, pa je bolje kuvati ih na pari. Nemojte ih pržiti, ni prelivati pavlakom. I jedite najveći obrok ujutro, a uveče samo voće i pahuljice, ili ništa.

Taj čovjek je odlučio da pokuša ovo da bi se oslobodio viška kilograma. Sa 160 kg čovjek mora dobro da smrša. Vidio sam ga mjesec dana kasnije. Prošao sam pored njega jer ga nisam prepoznao. Toliko kilograma je izgubio da mu se lice sasvim izmijenilo. On je rekao: “Pol, to je nevjerovatno, fantastično! Nikada nisam bio gladan. Jeo sam dosta hrane za doručak, i to hranu onakvu kakva je u prirodi. Kuvao sam kupus, grašak i drugo, ali nisam dodavao sir, maslac, ni druge masne stvari. Nisam jeo nikakvu pakovanu hranu kao što su čokolade i majonez. Jeo sam samo prirodnu hranu. I jako malo sam jeo uveče. Nikad nisam bio srećniji nego kad sam gledao sebe kako gubim kilažu. Osjećam se divno i izgledam fantastično. Pole, idi i pričaj svima o ovome.” Rekao sam: “Pa ja to već radim. Ti treba da ideš i da o tome posvjedočiš svojim tijelom. Ti si živi dokaz da je ovo djelotvorno i da je istina.”

Ovo su ta načela koja sam želio da naglasim ako vi ili vaši prijatelji imate problema sa tjelesnom težinom.

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.